Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

NextMataró

Afegeix la teva entitat al Banc de recursos compartit

Eina col·laborativa online

Un banc de recursos és un espai on les entitats poden publicar les seves demandes i ofertes de recursos, ja siguin materials (utensilis, objectes, mobiliari, material de so...) o immaterials (coneixements, experteses, habilitats...) És a dir, què és el que necessiten i què és el que ofereixen. Per exemple: L'entitat 1 necessita uns altaveus (demanda), però a la vegada disposa d'un membre de la seva entitat que fa màgia (oferta). L'entitat 2 pot deixar els altaveus a l'entitat 1. L'entitat 3 farà una celebració i vol que hi vagi un mag a animar l'acte. Les entitats es posen d'acord, i d'aquesta manera els recursos es comparteixen.

Les entitats que desitgin formar-ne part han d'escriure a l'Agència de Suport i Serveis a les Entitats enviant un email a participacio@ajmataro.cat. Llavors se'ls enviarà una invitació perquè se sumin al taulell de Trello, que està allotjat a internet i s'hi accedeix mitjançant una url, no cal instal·lar cap programa a l'ordinador.

El taulell de Trello està preparat en columnes perquè quedi clar què s'ofereix i què es demana. A més, l'objectiu és que a través del treball col·laboratiu siguin les pròpies entitats les que autogestionin el banc de recursos. L'Agència de Suport i Serveis a les Entitats farà un seguiment del que s'hi vagi publicant.

 A continuació pots veure un vídeo tutorial que t'ajudarà a conèixer una mica més el programa Trello per a la gestió del banc de recursos compartit: