Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

entitats, CIUTADANIA ACTIVA I TERRITORI

Afegeix la teva entitat al Banc de recursos compartit

Eina col·laborativa online

Un banc de recursos és un espai on les entitats poden publicar les seves demandes i ofertes de recursos, ja siguin materials (utensilis, objectes, mobiliari, material de so...) o immaterials (coneixements, experteses, habilitats...) És a dir, què és el que necessiten i què és el que ofereixen. Per exemple: L'entitat 1 necessita uns altaveus (demanda), però a la vegada disposa d'un membre de la seva entitat que fa màgia (oferta). L'entitat 2 pot deixar els altaveus a l'entitat 1. L'entitat 3 farà una celebració i vol que hi vagi un mag a animar l'acte. Les entitats es posen d'acord, i d'aquesta manera els recursos es comparteixen.

Les entitats que desitgin formar-ne part han d'escriure a l'Agència de Suport i Serveis a les Entitats enviant un email a participacio@ajmataro.cat. Llavors se'ls enviarà una invitació perquè se sumin al taulell de Trello, que està allotjat a internet i s'hi accedeix mitjançant una url, no cal instal·lar cap programa a l'ordinador.

El taulell de Trello està preparat en columnes perquè quedi clar què s'ofereix i què es demana. A més, l'objectiu és que a través del treball col·laboratiu siguin les pròpies entitats les que autogestionin el banc de recursos. L'Agència de Suport i Serveis a les Entitats farà un seguiment del que s'hi vagi publicant.

 A continuació pots veure un vídeo tutorial que t'ajudarà a conèixer una mica més el programa Trello per a la gestió del banc de recursos compartit: