Memòria de seguretat per demanar permís per les activitats al carrer
Recordeu que la sol·licitud per poder realitzar activitats diverses, concerts, actes culturals, d’oci, festes de barri, trobades i fires promogudes i organitzades per particulars, entitats i associacions s’ha de presentar amb l’antelació mínima d’1 mes respecte a l’acte.
Per poder realitzar activitats diverses, concerts, actes culturals, d’oci, festes de barri, trobades i fires promogudes i organitzades per particulars, entitats i associacions, cal que l'entitat responsable sol·liciti prèviament el permís d'ocupació d'espai públic.
Al web entitatsmataro.cat, dins l'apartat Entitats/Actes a la via pública, trobareu la informació per ajudar-vos a sol·licitar els permisos pertinents.
Recordeu que la sol·licitud s’ha de presentar amb l’antelació mínima d’1 mes respecte a l’acte.
L’Ajuntament de Mataró, per poder autoritzar una activitat a la via pública, requereix la memòria de seguretat, un document que recull la informació necessària sobre l'activitat que es vol portar a terme i permet als diferents serveis municipals conèixer les necessitats. La presentació de la memòria de seguretat és un pas imprescindible per organitzar les activitats a la via pública, i posteriorment rebre la confirmació del permís per realitzar l'activitat, després que els diferents serveis municipals donin el seu vistiplau i generin els permisos necessaris per dur a terme el vostre esdeveniment.
Us oferim informació per facilitar-vos el tràmit per a demanar el permís i omplir la memòria de seguretat: