Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Estat dels serveis i retiment de comptes

Escoltar

Estat dels serveis i retiment de comptes

En aquest espai podeu consultar diferents indicadors sobre l'estat del serveis, queixes i suggeriments atesos per l'Ajuntament.
Premeu el botó blau per anar al contingut.

Concepte

Descripció

Format

Informació estadística
sobre el dret d’accés a la informació pública
Informe sobre el nombre de sol·licituds rebudes, classificada per temes, canals, etc
Arxiu pdf descarregable

Indicadors de la Bústia Ciutadana Mapa que agrupa les incidències registrades a la bústia, geolocalitzades, per temàtica i estat de resolució. Visor (mapa visualitzable des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet)

Indicadors d'Activitat Policial Mapa que agrupa les actuacions de la Policia Local, geolocalitzades, per temàtica i estat de resolució. Visor (mapa visualitzable des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet)

Avisos rebuts a la bústia Ciutadana Informació processada sobre els avisos rebuts a la Bústia Ciutadana, en formats de dades obertes. Visor (mapa visualitzable des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet)

Dades obertes Qualsevol ciutadà o empresa pot analitzar, reutilitzar i redistribuir aquestes dades, generant nous serveis i permetent d'aquesta manera que l'administració pública millori en transparència i govern obert i fomenti la generació de riquesa a través de la gestió intel·ligent dels recursos (govern intel·ligent). L'objectiu també és que ciutadans i empreses reaprofitin aquestes dades per generar valor econòmic.
CA
Taula dinàmica amb dades
CSV
Valors separats per comes