Control de qualitat
En el marc de la millora contínua del servei, l’actual contracte de neteja disposa d’un conjunt de controls de qualitat i d’execució de cada un dels serveis prestats per l’empresa adjudicatària del servei.
L’objectiu d’aquests és valorar quin és el grau d’afectació que cada servei aporta a la percepció global de qualitat.
Quant al control de qualitat, els objectius principals són els següents:
- La imatge, la neteja i l’estat de conservació de la xarxa de contenidors de recollida de residus.
- El grau de neteja de la ciutat, per zones de neteja o per barris i determinar l‘evolució anual d’aquest indicador.
- Valorar la imatge, neteja i estat de pintura i conservació dels equips de neteja (camions, màquines, etc.) adscrits al servei.
- Garantir que un elevat percentatge de ciutadans estigui a menys de 100 m de la xarxa de contenidors de recollida, incloent la recollida selectiva.
I pel que fa al control d'execució, els objectius són:
- Revisar la correcta execució del servei per part del contractista en base al contracte signat, l’organització del servei fixada a l’oferta, i la verificació de què els serveis que s’han contractat es troben cada dia treballant a la via pública.
- Conèixer el registre de serveis desviats respecte de la programació establerta a l’oferta i els motius de les desviacions d’aquests serveis.
- Compliment del conjunt de normes bàsiques que fixem, i quin percentatge s’ha detectat fora d’aquestes normes.