Nom del tràmit |
Atenció i informació de llicències: Certificat de qualificació urbanística |
Què és i per a què serveix? |
Informa sobre el què es permet fer en una parcel·la segons la normativa urbanística vigent.
La finalitat és que el ciutadà tingui coneixement de les possibilitats d’ús i d’edificació d’una finca (número de plantes permeses, volum màxim, distàncies que cal complir, etc... i si es permet l’habitatge, el comerç, la indústria, etc...) i també les possibles afectacions per raó del planejament vigent.
També s’anomena certificat de règim urbanístic o d'aprofitament urbanístic.
Està regulat a l’art 105 de la Llei d'Urbanisme de Catalunya, text consolidat
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona interessada.
|
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida
- Personalment o per correu postal, als llocs següents:
- Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al Servei d'Atenció Ciutadana
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud segons model normalizat FM1254.
Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.
Còpia de qualssevol document on hi hagi la referència cadastral de l’immoble o solar (Per exemple rebut de l’IBI, escriptura...). Es pot obtenir una fitxa de consulta descriptiva i gràfica al web de la Seu electrònica del cadastre.
Plànol de situació, degudament signat, amb indicació de la finca a E. 1:1.000.
|
Quant temps triga la resposta? |
1 mes.
|
Quina documentació es lliura? |
Còpia de la sol·licitud.
Liquidació de les taxes (rebut).
Certificat de qualificació urbanística (es lliura quan finalitza el tràmit).
|
Altres informacions d'interès? |
Plànols d'ordenació del Pla General 96
Relació normativa pla general vigent
Registre de planejament urbanístic de Catalunya
|