Telefònicament
L’assistència i atenció telefònica es presta a través dels següents telèfons:
- 010 gratuït (900 859 009 si es truca des de fora de Mataró)
- 112 (en cas d'emergència)
Telèfon d’atenció i assistència a la ciutadania 010 (900 859 009 des de fora de Mataró)
Centraleta
La centraleta automatitzada està operativa les 24 h.
Podeu contactar amb dependències municipals si coneixeu l’extensió i també podeu obtenir informació sobre els diferents horaris d’atenció i assistència telefònica especialitzada.
Atenció i assistència telefònica especialitzada
A través del telèfon 010 podeu contactar amb els serveis especialitzats de:
- Benestar Social
- Manteniment de la ciutat
- Servei d’Ocupació
- Serveis d’atenció telefònica de l’Organisme de Gestió Tributària
L’horari general d’atenció d’aquests serveis especialitzats és de 8.30 a 15 hores de dilluns a divendres laborables, però al propi servei automatitzat d’informació o al web corresponent es recullen els horaris específics en cada cas.
Assistència general per a tràmits i informació municipal
Podeu obtenir assistència general per a tràmits i informació de serveis de l’Ajuntament de Mataró de 8.30 a 18 hores de dilluns a dijous i de 8.30 a 15 hores els divendres.
Horaris especials 2025
- De 8.30 a 15 hores de dilluns a divendres :
- Setmana Santa: del 14 al 17 d'abril
- Estiu: del 14 de juliol al 12 de setembre
- Nadal: del 22 de desembre al 5 de gener de 2026
- Els dies 30 d'abril i 23 de juny
Si necessiteu informació telefònica sobre horaris, serveis i oficines dependents de l’Administració General de l’Estat (Hisenda, Seguretat Social, SEPE, etc.) contacteu amb el telèfon 060.
Si necessiteu informació telefònica sobre horaris, serveis i oficines dependents de la Generalitat de Catalunya (Departament d’Ensenyament, Oficina d’Afers Socials, SOC, ICS, etc.) contacteu amb el telèfon 012.
Protecció de dades personals
Protecció de dades dels serveis telefònics a través del 010
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i la normativa estatal que correspongui, L’AJUNTAMENT DE MATARÓ, responsable del tractament, facilita la següent informació bàsica sobre Protecció de Dades:
Responsable de tractament: Ajuntament de Mataró
CIF P0812000H
Direcció: La Riera, 48, 08301 de Mataró
Delegat de Protecció de Dades: http://mataro.cat/dpo
Finalitat del tractament de les seves dades personals: Gestió de consultes genèriques de la ciutadania i elaboració d'enquestes de satisfacció de la pròpia plataforma 010 per a la millora del servei.
Legitimació: El tractament de les dades queda legitimat pel consentiment de l’interessat que atorga a través de qualsevol dels telèfons de la Plataforma 010 (010, 900 859 009 o 93 758 21 00).
Destinataris: No es cediran les dades a tercers, tret d’obligació legal.
Drets: Els usuaris podran exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat, així com a oposar-se a la presa de decisions individuals automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, en la forma prevista en la legislació vigent sobre la matèria, davant l’Ajuntament de Mataró. La sol·licitud es pot efectuar de manera electrònica a través del tràmit específic a https://mataro.cat/drets , presencialment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania (consulteu adreces i horaris a www.mataro.cat) o per correu postal a l'adreça La Riera, 48 08301 de Mataró.
En cas que l’usuari no vegi satisfets els seus drets per part de l’Ajuntament de Mataró té dret a presentar una reclamació davant la corresponent autoritat de control que, en aquest cas, és l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Així mateix, vostè té dret a interposar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Conservació: Les dades seran conservades durant el termini que sigui necessari per a garantir la finalitat per a la qual han estat recollides.