Coneix, imagina, crea, innova, col·labora ...
Què és Espai Mataró Connecta?
Espai Mataró Connecta té com a missió construir un nou model de relació amb la ciutadania amb dos objectius principals:
- Garantir l’accés de la ciutadania als serveis i productes públics en igualtat de condicions, independentment de les capacitats tecnològiques que tingui cadascú.
- Crear i desenvolupar espais de participació i col·laboració entre la ciutadania i l’Ajuntament per millorar els serveis i productes públics adaptant-los a les necessitats reals de la societat.
Per fer-ho possible el Servei Espai Mataró està desplegat arreu de la ciutat a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania i promou multitud d’activitats de participació i col·laboració als equipaments que gestiona.
Dades i funcionament d'Espai Mataró Connecta
Catàleg de Serveis (informació sobre l'activitat regular i els projectes de millora)
Notícies sobre Espai Mataró Connecta
14/11/2024 - L’Espai Mataró Connecta guanya el Premi Alfons Ortuño pel servei que ofereix a la ciutadania
14/02/2024 - Mataró és una de les 90 ciutats presents en el Ple anual de la Red INNPULSO
13/02/2024 - En marxa la primera acció dels Espais de col·laboració ciutadana
24/02/2023 - L’Ajuntament millora els entorns de l’Espai Mataró Connecta
25/04/2022 - L’Espai Mataró Connecta obre portes per implantar un model innovador de relació amb la ciutadania
Espai Mataró Connecta en xarxes socials
Twitter - #EspaiMataróConnecta
Linkedin - #EspaiMataróConnecta
Atenció i assistència a la ciutadania
Espai Mataró ofereix una atenció i assistència a la ciutadania en sistema omnicanal, és a dir, treballem per donar-vos la mateixa qualitat de servei en tots els canals on prestem servei. Podeu fer servir els canals que en cada moment us siguin més còmodes per a accedir als nostres serveis i productes o per a acomplir les vostres obligacions davant l’administració municipal. Recordeu que les persones jurídiques estan obligades a la relació pel canal telemàtic.
Així, posem a la vostra disposició multitud de canals a través dels quals podeu demanar informació sobre els serveis i les activitats municipals, resoldre dubtes, fer consultes i suggeriments, presentar queixes o realitzar tràmits entre altres.
Hem estructurat els diferents canals d’atenció i assistència en tres grups i us atendrem a través d’aquell que us sigui més còmode i oportú:
Activitat de participació i col·laboració
L’Espai Mataró Connecta està obert a la participació i implicació de la ciutadania amb l’objectiu que sigui part activa del projecte. En aquest sentit es vehicularan activitats i propostes, promogudes des de l’Ajuntament, com de la ciutadania, entitats i empreses de la ciutat en col·laboració amb el propi Ajuntament.
Amb un espai físic innovador i adaptable a les necessitats de cada proposta, potencia i valora les iniciatives transversals, creatives i de treball col·laboratiu que ajudin a donar millors respostes a les necessitats de la ciutadania i solucions més àgils als reptes de la ciutat. Un espai orientat al foment de la innovació pública dels productes, serveis, processos o formes d'organització de l’Ajuntament de Mataró.
Agenda
Activitats ja realitzades