Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Jornades de selecció de personal a mida de les necessitats de les empreses

Escoltar

Jornades de selecció de personal a mida de les necessitats de les empreses

El SOM ofereix a les empreses del territori aquests tipus d'iniciatives, facilitant així el contacte entre empreses i persones que es troben en recerca de feina. Aquest tipus d'activitats es suma al servei de borsa de treball que s'ofereix a totes les empreses de la ciutat per cercar els perfils que encaixen amb les necessitats de cada empresa.

El format speed dating és un tipus de jornada de selecció de personal que permet realitzar simultàniament, en un mateix espai físic, múltiples entrevistes per part d'una o diferents empreses organitzades en diferents rondes. Per utilitzar de manera eficaç el temps de les sessions, l’equip tècnic fa un treball minuciós de detecció dels perfils que cerquen les empreses, així com de persones candidates afins.  

Els passats dies 12 i 26 de maig el SOM va organitzar dues jornades de selecció de personal per a empreses dels sectors de la restauració i la neteja. Cadascuna d’aquestes speed datings va tenir una durada aproximada de tres hores i van participar-hi un total de 60 persones i 13 empreses, amb un resultat global de gairebé 160 entrevistes. Les empreses participants a l'speed dating de la restauració van ser Hapo Sake Bar, Roti Indian Kitchen, Can Jaume, Tsunami beach terrazza i Fundació el Maresme, i a la jornada de speed dating del sector de la neteja van participar-hi les empreses VILO Mediterráneo, La Mar de Net, Selsa, Fundació el Maresme, Cooperativa Micaela, VIMA Residencial, Suara Inserció i Limpiezas Lina.

Al mes de juliol hem realitzat una tercera jornada de speed dating, en aquesta ocasió amb l'objectiu de cobrir les necessitats de personal per a la temporada d'estiu de Carrefour. Les entrevistes han estat centrades en els perfils per a les seccions de frescos, fleca, caixa i reposició i s'han realitzat 36 entrevistes en dues hores. L’Esperanza Martínez, responsable de RH de Carrefour Barberà i Cabrera, comenta: Con vuestra ayuda hemos podido dar a conocer nuestra empresa, cómo trabajamos, lo que ofrecemos al cliente local y las oportunidades de empleo que tenemos. Realmente la labor que hacéis es muy valiosa para la localidad y esta colaboración facilita el acceso al empleo de un colectivo amplio de la zona.”

Si necessites contractar personal, el SOM et dona suport. Contacta amb nosaltres!

Publicat a